تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 387 |
تعداد مقالات | 2,952 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,230,959 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,618,151 |
1. | ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی | |
دوره 2، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 19-34 | ||
زهره کرمی؛ محمدرضا یوسف زاده | ||
2. | ارائه چارچوب پیشنهادی کاربردی برای معلمان جهت تربیت زیبایی شناسی کودکان با تأکید بر گفتمان زیبایی شناسی دیویی، اشتاینر و ویگوتسکی | |
دوره 3، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 79-104 | ||
زهره کرمی؛ محمدرضا یوسف زاده | ||
3. | ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور | |
دوره 2، شماره 3، آذر 1396، صفحه 83-102 | ||
فرهاد سراجی؛ زهره کرمی | ||
4. | تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب های درسی توسط معلمان | |
دوره 2، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 33-53 | ||
زهره کرمی | ||
5. | دلالتهای نظریه پیچیدگی برای برنامه درسی | |
دوره 8، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 68-51 | ||
زهره کرمی؛ محمدرضا یوسف زاده چوسری | ||
6. | مطالعه پدیدارشناسانه استفاده از نرمافزار پردهنگار (پاورپوینت) در آموزش زبان فارسی | |
دوره 7، شماره 3، آذر 1401، صفحه 55-75 | ||
محمد پاک نهاد؛ زهره کرمی؛ امیر مرادی | ||