تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 387 |
تعداد مقالات | 2,952 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,230,700 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,617,766 |
1. | استفاده از جانوران در آموزش زیستشناسی: انگیزش و چالشها | |
دوره 8، شماره 26، خرداد 1401، صفحه 46-56 | ||
فیروزه علویان | ||
2. | بررسی اثر دانش محتوا (CK) بر روی پداگوژی دانش محتوا (PCK) مبحث فتوسنتز در برخی دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی (مطالعه موردی) | |
دوره 5، شماره 15، شهریور 1398، صفحه 14-24 | ||
فیروزه علویان | ||
3. | بهرهگیری از رویکرد تجربی – حسی در فرآیند یادگیری | |
دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 1-13 | ||
فیروزه علویان | ||
4. | پداگوژی دانش محتوا (PCK) در آموزش زیست شناسی سلولی: زیستشناسی سلولی باید به شکل تجربی تدریس شود | |
دوره 3، شماره 9، دی 1396، صفحه 12-24 | ||
فیروزه علویان | ||
5. | تحول در آموزش زیستشناسی با استفاده از دوربینهای مادونقرمز | |
دوره 7، شماره 25، اسفند 1400، صفحه 26-45 | ||
فیروزه علویان | ||
6. | مشکلات مربوط به درک فرآیند فتوسنتز در بین دانشآموزان ششم ابتدایی (مطالعه موردی در یکی از مدارس ابتدایی شهر اصفهان) | |
دوره 4، شماره 13، اسفند 1397، صفحه 26-34 | ||
فیروزه علویان؛ پروانه شایسته فر | ||
7. | یادگیری فاصله دار: ایجاد فضای مناسب برای علوم اعصاب در کلاس درس | |
دوره 3، شماره 7، تیر 1396، صفحه 9-32 | ||
فیروزه علویان | ||