آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها216
تعداد مقالات1,537
تعداد مشاهده مقاله1,040,960
تعداد دریافت فایل اصل مقاله884,785

26.

پیش‌بینی بهزیستی روان‌شناختی بر اساس هوش هیجانی و رضایت از زندگی در بین معلمان دوره ابتدایی شهرستان زاوه

دوره 6، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 21-35
راضیه عابدینی ولامدهی؛ فائزه روانبخش

27.

پیش بینی خودکارآمدی بر اساس مولفۀ دغدغه های حرفه ای معلمان زن دبیرستان

دوره 4، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 63-71
راضیه کاربخش؛ الهه ذبیحی جلالی زواره؛ محبوبه سادات سیدی

28.

تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس

دوره 2، شماره 3، بهار و تابستان 1395، صفحه 36-41
تریفه معینی

29.

تحلیل اجتماعی سازه های تربیت شهروندی در بین دانش آموزان از دیدگاه معلمان متوسطه شهر تهران

دوره 3، شماره 3، پاییز 1400، صفحه 147-171
ناصر کمالپورخوب؛ خسرو نظری؛ کبرا کمالپورخوب

30.

تحلیل رابطه توسعه شایستگی حرفه ای معلمان دوره متوسطه با اثربخشی انان در فرایند یاددهی- یادگیری دانش آموزان

دوره 4، شماره 6، پاییز و زمستان 1397، صفحه 1-23
محسن دیبایی صابر

31.

رابطة مؤلفه‌های هوش هیجانی با پیشرفت‌گرایی شغلی معلمان

دوره 7، شماره 2، پاییز و زمستان 1397، صفحه 177-191
اسد حجازی

32.

رابطه ابعاد کیفیت زندگی کاری و جو سازمانی با رفتارشهروندی سازمانی دربین معلمان

دوره 1399، شماره 13، پاییز و زمستان 1399، صفحه 19-36
مسعود اسدی؛ زینب شکوری

33.

طراحی مدلی برای توانمندسازی معلمان دورة ابتدایی براساس رویکرد درس‌پژوهی

دوره 9، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 223-251
رقیه سامی؛ موسی پیری؛ بهنام طالبی

34.

طراحی و اعتباریابی مقیاس ارزیابی بهسازی حرفه‌ای معلمان مبتنی بر درس‌پژوهی: یک مطالعه ترکیبی

دوره 4، شماره 15، پاییز و زمستان 1397، صفحه 99-122
عبدالخالق فلاحی؛ رحمت الله مرزوقی؛ مهدی محمدی؛ ابوالفضل بختیاری؛ جعفر ترک زاده

35.

عوامل مؤثر بر فرسودگی شغلی معلمان: ارائه مدل ساختاری

دوره 2، شماره 1، بهار و تابستان 1396، صفحه 37-50

36.

عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان

دوره 1، شماره 1، پاییز و زمستان 1395، صفحه 69-84

37.

فهم خود- پژوهی به عنوان یک روش تحقیق برای معلمان و مدرسان تربیت معلم

دوره 4، شماره 5، بهار و تابستان 1397، صفحه 141-160
مرتضی بازدار قمچی قیه

38.

قدرت تبیین‌کنندگی هوش فرهنگی و یادگیری سازمانی برای پیش‌بینی مهارت‌های حرفه‌ای معلمان

دوره 3، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 19-34
فاطمه حسین‏ پور؛ سیف اله فضل الهی قمشی

39.

نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین سبک‌های مدیریت کلاس و مهارت‌های فراشناختی دانش‌آموزان

دوره 5، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 105-120
پریسا اعرابی؛ ناصر محمدی احدآبادی

40.

نقش واسطه‌ای مدیریت کیفیت جامع (TQM) در رابطه فرهنگ سازمانی و انگیزش شغلی (مورد مطالعه: معلمان شهر فیرزآباد)

دوره 6، شماره 1، بهار 1400، صفحه 57-77
زهرا مومن فر؛ وحید دستیار؛ گل افروز رمضانی

41.

هم خود- پژوهی به عنوان یک روش تحقیق برای معلمان و مدرسان تربیت معلم

دوره 7، شماره 11، بهار و تابستان 1400، صفحه 25-43
مرتضی بازدار قمچی قیه

42.

هنجاریابی مقیاس ذهن‌آگاهی لانگر برای معلمان

دوره 5، شماره 1، بهار و تابستان 1395، صفحه 49-63
هنگامه معماری؛ فریده حمیدی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.