آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات2,997
تعداد مشاهده مقاله4,265,555
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,655,690

1.

بررسی کج فهمی در مفاهیم حجم و گنجایش در بین دانش آموزان پایه ی ششم ابتدایی

دوره 3، شماره 9، دی 1396، صفحه 1-11
سهراب عظیم پور؛ صمد حسینی صدر؛ حسین واحدی

2.

بررسی کج فهمی ها در پیوندهای شیمیایی براساس الگوی تفکر چند سطحی جانستون

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 25-40
زهرا احمد آبادی

3.

بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی

دوره 7، شماره 25، اسفند 1400، صفحه 59-74
احمد اکبرپور گنجه؛ وحید امانی

4.

بررسی کج فهمی های دانش آموزان دورة متوسطه در یادگیری موضوع ترمودینامیک

دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 19-40
مطهره خاکی؛ الهام زمانی؛ زهرا امینی

5.

بررسی کج فهمی های رایج دانش‌آموزان در مفاهیم مرتبط با پیوندهای شیمیایی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 73-89
جعفر عظمت؛ علیرضا خدائی

6.

بررسی کج فهمی های رایج دانش آموزان دوره ی دوم متوسطه و دانشجو معلمان رشته ی آموزش شیمی در مفاهیم سینتیک شیمیایی، جرم اتمی – مول و انحلال پذیری و مقایسه آن ها با یکدیگر

دوره 5، شماره 15، شهریور 1398، صفحه 1-13
رضا نوری؛ امیرمسعود حسینی؛ وحید امانی

7.

بررسی کج فهمی های رایج در مورد انواع مواد و اجزای سازنده آنها

دوره 5، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 13-24
اعظم صمدی

8.

بررسی مطالعات انجام شده درباره کج فهمی های رایج دانش آموزان در مورد برخی مفاهیم متداول علوم تجربی دوره ابتدایی

دوره 3، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 37-52
میرعلی نقی زاده سرابی؛ مسعود سعادتی

9.

بررسی و مطالعه کج فهمی‌های دانش آموزان دوره اول متوسطه در مورد مفاهیم چگالی، جرم و حجم

دوره 4، شماره 3، اسفند 1401، صفحه 297-307
اعظم صمدی

10.

تعادل های شیمیایی و رفع برخی کج فهمی های مربوط به آن

دوره 4، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 1-14
محمد حسین علی جعفری طاهری

11.

رایج ترین کج فهمی های دانش آموزان پایه دهم در مورد مفاهیم اساسی شیمی دوره دبیرستان

دوره 5، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 52-67
فاطمه رحمتی حسن آبادی؛ معصومه پایدار

12.

شناسایی کج فهمی‌های دانشجومعلمان علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان درباره‌ی مفاهیم گرما و دما و مقایسه‌ی نتایج آن با رشته‌ی تحصیلی دبیرستانی آنها

دوره 6، شماره 20، آذر 1399، صفحه 36-51
الهام منوچهری زاده

13.

طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور

دوره 5، شماره 3، آذر 1402، صفحه 28-42
فاطمه آقازاده

14.

طراحی محتوای آموزشی در موضوع آنتروپی با رویکرد STEM و نقشه مفهومی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 1-27
کامران امینی؛ مریم قنبری؛ جواد بهشتیان

15.

کج فهمی‌های رایج در مفهوم پیوندهای شیمیایی در دانش‌آموزان پایه دهم تا دوازدهم

دوره 4، شماره 3، اسفند 1401، صفحه 361-372
الهه حبیب‌زاده؛ شقایق مجدی؛ بهار فتوت

16.

کج فهمی‌های رایج در مفهوم سوختن در دانش‌آموزان پایه دهم تا دوازدهم

دوره 4، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 67-77
الهه حبیب‌زاده؛ آیدا راسخی؛ رعنا نیکمنش

17.

کج فهمی های معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مرند در مورد حالت های فیزیکی ماده

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 57-67
یاور احمدی

18.

مروری بر کج فهمی‌های رایج دانش‌آموزان در آموزش شیمی در متوسطه دوم

دوره 4، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 264-270
محمد صالحی اول؛ امیر محمد بهرامی مداح

19.

مطالعه درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان درباره برخی مفاهیم شیمی فیزیک

دوره 4، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 510-522
مسعود سعادتی؛ سید محمدحسن شریفیان

20.

مطالعه و بررسی درک دانشجومعلّمان رشته آموزش فیزیک از مفاهیم مرتبط با قانون پایستگی جرم و استوکیومتری و استخراج کج فهمی های آنها

دوره 1، شماره 4، اسفند 1398، صفحه 51-72
علیرضا خدائی؛ مسعود سعادتی

21.

مطالعه و بررسی میزان درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی درباره مفاهیم مربوط به الکتروشیمی و مقایسه نتایج آن با دانش آموزان دوره متوسطه

دوره 4، شماره 10، خرداد 1397، صفحه 71-85
مسعود سعادتی

22.

مطالعه و شناسایی کج فهمی‌های دانشجومعلمان پسر رشته آموزش ابتدایی در مورد تفاوت ویژگی های ذرات سازنده مواد در حالت های فیزیکی مختلف

دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 97-129
مسعود سعادتی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب