آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها389
تعداد مقالات2,992
تعداد مشاهده مقاله4,257,702
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,648,174

1.

استفاده از راهبرد تشبیه در آموزش علوم

دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 40-47
مجید افشاری؛ علی اکبر ابن علی

2.

بازهم ضرورت بازاندیشی در آموزش علوم تجربی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 1-4
مسعود سعادتی

3.

بررسی ساختار نتایج یادگیری قابل مشاهده از مبحث فیزیک شناوری به کمک یک آزمون با استفاده از نظریۀ SOLO

دوره 12، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 408-377
مینا تقی پور کرده مهین؛ فاطمه احمدی؛ ابراهیم ریحانی

4.

رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم

دوره 2، شماره 6، اسفند 1401، صفحه 12-20
مجید افشاری

5.

شباهت‌ها و تفاوت‌های نظریه‌های یادگیری رفتارگرایی، شناخت‌گرایی و برساخت‌گرایی از دیدگاه شانک

دوره 1، شماره 1، آذر 1400، صفحه 35-50
فاطمه اصغری؛ سیامک خادمی؛ منصور وصالی

6.

ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران

دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 1-4
مسعود سعادتی

7.

طراحی محتوا برای آموزش شناخت عناصر با رویکرد اکتشافی بر اساس نظریه برونر

دوره 4، شماره 1، آذر 1401، صفحه 103-128
زهرا احمدی؛ زهره احمدی؛ معصومه قلخانی

8.

مطالعه تاثیر رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری بر ساخت دانش و توسعه مهارت‌های تفکر فراگیران

دوره 7، شماره 23، تیر 1400، صفحه 85-96
فرشته گلیان

9.

مطالعه تطبیقی روش‌های تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان

دوره 5، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 41-58
نورمحمد براهوئی مقدم؛ مجید کهرازهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب