تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 389 |
تعداد مقالات | 2,992 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,257,702 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,648,174 |
1. | استفاده از راهبرد تشبیه در آموزش علوم | |
دوره 6، شماره 19، شهریور 1399، صفحه 40-47 | ||
مجید افشاری؛ علی اکبر ابن علی | ||
2. | بازهم ضرورت بازاندیشی در آموزش علوم تجربی | |
دوره 2، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 1-4 | ||
مسعود سعادتی | ||
3. | بررسی ساختار نتایج یادگیری قابل مشاهده از مبحث فیزیک شناوری به کمک یک آزمون با استفاده از نظریۀ SOLO | |
دوره 12، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 408-377 | ||
مینا تقی پور کرده مهین؛ فاطمه احمدی؛ ابراهیم ریحانی | ||
4. | رویکرد چرخه یادگیری در آموزش علوم | |
دوره 2، شماره 6، اسفند 1401، صفحه 12-20 | ||
مجید افشاری | ||
5. | شباهتها و تفاوتهای نظریههای یادگیری رفتارگرایی، شناختگرایی و برساختگرایی از دیدگاه شانک | |
دوره 1، شماره 1، آذر 1400، صفحه 35-50 | ||
فاطمه اصغری؛ سیامک خادمی؛ منصور وصالی | ||
6. | ضرورت تحول در آموزش علوم در ایران | |
دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 1-4 | ||
مسعود سعادتی | ||
7. | طراحی محتوا برای آموزش شناخت عناصر با رویکرد اکتشافی بر اساس نظریه برونر | |
دوره 4، شماره 1، آذر 1401، صفحه 103-128 | ||
زهرا احمدی؛ زهره احمدی؛ معصومه قلخانی | ||
8. | مطالعه تاثیر رویکرد آموزش علوم مبتنی بر کاوشگری بر ساخت دانش و توسعه مهارتهای تفکر فراگیران | |
دوره 7، شماره 23، تیر 1400، صفحه 85-96 | ||
فرشته گلیان | ||
9. | مطالعه تطبیقی روشهای تدریس آموزش علوم تجربی دورۀ ابتدایی در ایران و انگلستان | |
دوره 5، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 41-58 | ||
نورمحمد براهوئی مقدم؛ مجید کهرازهی | ||