آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها387
تعداد مقالات2,952
تعداد مشاهده مقاله4,230,690
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,617,752

1.

آسیب شناسی برنامه درسی دوره ابتدایی از تولید تا مصرف

دوره 5، شماره 9، شهریور 1402، صفحه 1-16
پریسا زارع؛ علی شجاعی فرد؛ ناهید اوجاقی؛ سیروس محمودی

2.

اثربخشی آموزش به‌شیوه‌ معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد

دوره 2، شماره 7، خرداد 1402، صفحه 11-23
مرضیه شفیعی؛ فاطمه اغنیایی

3.

اثربخشی آموزش خودتنظیمی تحصیلی بر خودتنظیمی تحصیلی و ذهن‌آگاهی

دوره 1، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 1-11
رضا صابری؛ سعیده تاج الدینی رابری

4.

اثربخشی آموزش خودکنترلی گروهی بر مهارت‌های یادگیری خودتنظیمی و تاب‌آوری در دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 22-31
معصومه عزیزی

5.

اثربخشی آموزش شطرنج بر تقویت حافظه دیداری و بهبود توجه دانش آموزان پسر پایه پنجم دبستان

دوره 3، شماره 5، شهریور 1400، صفحه 28-37
احمد موحد؛ زهره عباسی؛ زینت افتخاری راد

6.

اختلالات دیکته نویسی در مقطع ابتدایی (مطالعه موردی: اختلال دیکته نویسی معین)

دوره 3، شماره 11، آذر 1396، صفحه 9-30
رحیم شبانی؛ سعید خدایاری شوطی؛ زهرا بابا زاده هاسونی

7.

ادغام آموزش محیط‌زیست در برنامه درسی: عناصر عملی برآمده از تجارب و پژوهش‌های آموزشی

دوره 4، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 63-74
صدیقه یاسمی؛ محسن زارعی؛ نورمحمد رضایی

8.

ارتقای آموزش فضای اخلاقی؛ نقش میانجی جو اخلاقی ادراک شده در رابطه رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی معلمان دوره ابتدایی

دوره 3، شماره 6، اسفند 1400، صفحه 66-76
حمیده پاک مهر؛ ملیحه زعیمیان بافقی

9.

ارزیابی تجربیات معلمان آموزش ابتدایی جهت ایجاد نگرش و فرهنگ‌سازی مؤثر حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی (تحقیق کیفی)

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 89-102
محمد زینلی پور؛ رضا فخاری

10.

ارزیابی تطبیقی مدیریت فرایندهای یاددهی-یادگیری در مدارس دوره ابتدایی شهر شیراز برمبنای الگوی کیفی

دوره 3، شماره 3، مهر 1393، صفحه 55-79
محمد جاودانی

11.

استفاده از اقدام پژوهی برای تقویت یادگیری: مطالعه فرآیند پیشرفت تحصیلی در دروس املا و انشا

دوره 2، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 83-107

12.

الگوی یادگیری خلاقیت مشارکتی: یک مطالعه تحلیلی از برنامه درسی علوم دوره ابتدایی

دوره 7، شماره 25، اسفند 1400، صفحه 91-118
رضا معصومی نژاد؛ دل انگیز شامی

13.

بررسی ابعاد و ویژگی‌های برنامه درسی بومی برای دانش آموزان دوره ابتدایی در مناطق دارای خرده فرهنگ

دوره 1، شماره 1، اسفند 1400، صفحه 27-42
شیوا جلایری لایین

14.

بررسی اثربخشی قصه گویی بر رشد مهارت های اجتماعی دانش آموزان پسر دوره دوم ابتدایی

دوره 6، شماره 21، دی 1399، صفحه 61-72
حسین حسن زاده ویائی؛ سمیه نوایی

15.

بررسی ارتباط بین میزان کاربست نوآوریهای برنامه درسی با مهارت‌های فراشناختی در معلمان دوره ابتدایی

دوره 6، شماره 23، آذر 1399، صفحه 67-80
ستاره موسوی

16.

بررسی برنامه درسی تربیت هنری دوره ابتدایی، از منظر رویکرد سازنده گرایی(مورد مطالعه: نومعلمان استان چهارمحال و بختیاری)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 دی 1402
محمد نیکخواه

17.

بررسی چالش های موجود در ابعاد اجرایی و آموزشیِ درس کار و فناوری پایه ششم

دوره 7، شماره 26، شهریور 1400، صفحه 93-107
مریم فلاحی؛ مهدی واحدی

18.

بررسی رابطه معنویت در کار و مسئولیت‌پذیری با عملکرد آموزشی معلمان دوره ابتدایی شهر قم

دوره 5، شماره 8، اسفند 1398، صفحه 111-126
هادی مصدق؛ اکرم خوش قامت

19.

بررسی مؤلفه‌های هوش هیجانی معلمان در اجرای روش‌های تدریس در برنامه درسی دوره ابتدایی

دوره 8، شماره 14، بهمن 1401، صفحه 120-97
رضا معصومی نژاد؛ مینا نجفی؛ نیره حلمی کهنه شهری

20.

بررسی وضعیت موجود و مطلوب برخورداری از مهارت‌های مرتبط با ساحتهای شش گانه سند تحول بنیادین در معلمان دوره ابتدایی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1398، صفحه 57-70
ستاره موسوی

21.

بررسی ویژگی‌های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 66-83
رضا معصومی نژاد؛ سارا کاشانیان؛ مهسا محمودی؛ اسما صادقلو

22.

پیامدهای طرح ارزشیابی کیفی توصیفی از منظر معلمان ابتدایی کرمان با تأکید بر آثار اخلاقی آن

دوره 2، شماره 2، فروردین 1395، صفحه 103-120
طاهره زحمتکش؛ مراد یاری دهنوی؛ فاطمه ابراهیمی شاه آبادی

23.

تاثیر اجرای بسته تحولی مدرسه خوانا بر مهارت های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی دانش آموزان دوره ابتدایی

دوره 8، شماره 29، دی 1401، صفحه 173-198
محسن ایزان؛ افسانه احمدی علی آبادی

24.

تاملی بر ویژگی های برنامه درسی مبتنی بر خلاقیت در دوره ابتدایی

دوره 4، شماره 7، شهریور 1401، صفحه 1-19
صدیقه یاسمی؛ علی حسینی خواه؛ مرجان کیان

25.

تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی

دوره 7، شماره 25، خرداد 1400، صفحه 83-116
رضا معصومی نژاد؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی؛ یوسف ادیب

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب