آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها387
تعداد مقالات2,952
تعداد مشاهده مقاله4,230,176
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,617,254

1.

Enriching Student Teaching Experiences Through Follow-Up Collegial Discussions

دوره 1، شماره 1، آذر 2021، صفحه 1-26
Parviz Ahmadi

2.

آسیب شناسی آموزش در کلاسهای چندپایه، بررسی فرصت ها و تهدیدها (مطالعه موردی شهرستان ماکو)

دوره 8، شماره 29، دی 1401، صفحه 1-20
حامد زینالپور؛ داریوش زینالپور

3.

آسیب‌شناسی فرایند تدریس شیمی دهم

دوره 4، شماره 3، اسفند 1401، صفحه 82-95
مریم اصدق جهرمی

4.

آموزش به سبک چندرسانه ای و تاثیرآن بر میزان یادگیری واژگان زبان انگلیسی

دوره 2، شماره 6، شهریور 1395، صفحه 67-84
سوزان عارضی؛ بهمن سعیدی پور؛ محمدرضا سرمدی؛ بهمن زندی

5.

آموزش و یادگیری زمینه محور با استفاده از راهبردREACT

دوره 1، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 55-65
عبدالکریم فاضلی ناصر آباد؛ غلامرضا کمالی

6.

اثر بخشی آموزش با روش ایفای نقش بر یادگیری مبحث هورمون ها در کتاب زیست شناسی یازدهم رشته علوم تجربی

دوره 8، شماره 29، اسفند 1401، صفحه 50-60
حسین فراست؛ علیرضا رحیمی

7.

اثربخشی آموزش به‌شیوه‌ معکوس بر یادگیری و یادداری علوم تجربی دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی ناحیه دو یزد

دوره 2، شماره 7، خرداد 1402، صفحه 11-23
مرضیه شفیعی؛ فاطمه اغنیایی

8.

اثربخشی آموزش تلفیقی تربیت بدنی و علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی بر ارتقاء یادگیری، روحیه ی رقابت و همکاری و نگرش های صمیمانه

دوره 3، شماره 9، خرداد 1396، صفحه 87-109
فرانک موسوی؛ ندا خداداده؛ محسن اسمعیلی

9.

اثربخشی آموزش مجازی وحضوری مهاجران دیجیتال بر یادگیری درس زیست شناسی

دوره 3، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 51-64
ناهید ثامتی؛ فاطمه امامقلی وند

10.

اثربخشی بکارگیری آموزش مهارت‌های فراشناختی در کنار آموزش با رویکرد فراشناختی در حل مسئله مباحث فیزیک علوم

دوره 9، شماره 32، آذر 1402، صفحه 25-33
نیلوفر خدایاری؛ فاطمه اصغری؛ جاوید ضمیر انوری

11.

اثربخشی محتوای تکمیلی مجلات رشد بر بهبود یادگیری فارسی دانش‌آموزان در پساکرونا

دوره 5، شماره 10، اسفند 1402، صفحه 55-68
حسن ضابط؛ فاطمه قاسمی درح

12.

اثرگذاری روش تدریس فناورانه بر یادگیری درس شیمی مقطع متوسطه

دوره 5، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 1-12
سیدمجتبی کشاورز؛ وحید امانی

13.

ارائه مدلی مبتنی بر روش تدریس اکتشافی برای آموزش درس شیمی و مقایسه آن با روش تدریس سخنرانی

دوره 4، شماره 1، آذر 1401، صفحه 1-20
حسین غلامشاهی؛ وحید امانی

14.

ارائه یک الگوی تدریس چند مرحله ای برای آموزش مسائل مربوط به کسرها

دوره 3، شماره 8، مهر 1396، صفحه 52-57
لیلا محمدنیا

15.

ارزشیابی در آموزش تاریخ

دوره 2، شماره 3، آبان 1400، صفحه 7-23

16.

ارزیابی تأثیر الگوی طراحی آموزشی بایبی (5E)بر یادگیری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی

دوره 5، شماره 19، آذر 1398، صفحه 123-133
علی افسری؛ مسعود عظمی؛ سارا شهسواری؛ ندا غلامی

17.

استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1400
نوروز هاشمی

18.

استفاده از بازی در رفع اختلال یادگیری ریاضی در کودکان

دوره 2، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 57-72
نوروز هاشمی

19.

افزایش انگیزه در آموزش شیمی

دوره 4، شماره 3، اسفند 1401، صفحه 137-157
یاور احمدی؛ علیرضا خدایی

20.

برخی از مشکلات یادگیری در شیمی

دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 5-27
رضا نوری؛ رامین رحیمی؛ وحید امانی

21.

بررسی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس 5Eدرحیطه ی شناختی یادگیری درس زیست شناسی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 31-49
عمران فتح الله زاده ایلوانق؛ پرویز انصاری راد؛ زهرا زارع

22.

بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مغزمحور بر یادگیری خودتنظیم دانش آموزان دختر پایة اول دبیرستان شهر یزد

دوره 3، شماره 2، تیر 1393، صفحه 77-94
افسر خلیلی صدرآباد؛ صغری ابراهیمی‌قوام؛ حمیده راد‌‌منش

23.

بررسی بدفهمی ها در مبحث نامعادلات پایه نهم

دوره 4، شماره 12، آذر 1397، صفحه 7-12
سودابه تات؛ لیلا محمدنیا

24.

بررسی تأثیر آموزش ترکیبی با الگوی چرخش آزمایشگاهی بر یادگیری دانش‌آموزان در مفهوم موازنه (مطالعه موردی: شاخه فنی و حرفه‌ای)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 فروردین 1403
زکیه اکرمی؛ شیما صادقیان نجف آبادی؛ عاطفه چترایی

25.

بررسی تأثیر اجرای سنجش عملکردی بر سطوح بالای یادگیری و انگیزش در درس ریاضی و ارائة مدل کاربردی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان دختر متوسطة دوم پایة دهم)

دوره 11، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 121-143
احمد شاهورانی سمنانی؛ مژده افشار کرمانی؛ فاطمه سادات شاه امیری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب