آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها208
تعداد مقالات1,453
تعداد مشاهده مقاله1,003,589
تعداد دریافت فایل اصل مقاله850,660

1.

آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی

دوره 2، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 17-26
محمود محمدی

2.

آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی

دوره 2، شماره 1، بهار 1399، صفحه 77-94
محمود محمدی

3.

آموزه‏ های زیست‏ محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی ‏توجهی تا صلاحیت و ضرورت

دوره 2، شماره 1، بهار 1399، صفحه 113-136
جمشید میرزایی؛ فاطمه خزایی

4.

اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان

دوره 3، شماره 1، بهار 1400، صفحه 9-30
زهره مصباح فر؛ محمدشهاب محمدآخوندی؛ علیرضا مصباح فر

5.

ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون

دوره 1، شماره 1، پاییز 1398، صفحه 127-138
پویا نیکی؛ مهران عزیزی محمودآباد؛ سید برزو جمالیان زاده

6.

ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی ازنظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های زندگی بر اساس تکنیک آنتروپی‌شانون

دوره 1، شماره 2، بهار 1399، صفحه 69-84
محدثه صفاریه؛ علی محمد رضایی

7.

بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول

دوره 2، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 19-46
جمشید میرزایی

8.

بررسی مقوله های اخلاق شهروندی در محتوای دروس تاریخ پایۀ پنجم و ششم ابتدایی

دوره 1، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 20-31

9.

بررسی میزان اثربخشی روش تدریس مبتنی بر کارت های بازی در آموزش تلفیقی جغرافیا

دوره 5، شماره 19، تابستان 1399، صفحه 29-38
رسول شریفی نجف آبادی؛ ناهید ایران نژاد نجف آبادی

10.

بررسی میزان توجه به تفکر انتقادی لیپمن در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی

دوره 2، شماره 3، بهار و تابستان 1399، صفحه 75-86
محدثه صفاریه؛ زهرا عرب کرمانی

11.

بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان

دوره 3، شماره 1، بهار 1400، صفحه 85-108
فرخ رو جلیلی؛ میترا حیدری؛ نرگس قدسیان

12.

بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی

دوره 2، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 63-90
قاسم فتاحی؛ سیده آزیتا رضوی؛ محمد نیکخواه

13.

بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران

دوره 3، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 83-106
جواد حاجی علی زاده؛ فرامرز کریم زاده

14.

بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 1395، شماره 2، بهار و تابستان 1395، صفحه 27-44
هادی مصلح امیردهی؛ مهوش خسروی؛ اعظم رسولی

15.

تاثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی

دوره 2، شماره 2، تابستان 1399، صفحه 99-120
زهرا فلاح‌زاده

16.

تحلیل محتوای تاریخی کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ نهم بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطۀ شناختی بلوم

دوره 2، شماره 5، بهار 1400، صفحه 24-42

17.

تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه بر اساس مفهوم دموکراسی

دوره 3، شماره 1، بهار 1400، صفحه 63-84
فائزه بابائی زاده اشکذری؛ فاطمه جعفری؛ فاطمه داریوش؛ حمیده همتی

18.

تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ سوم ابتدایی بر اساس توجه به مهارت هوش هیجانی

دوره 3، شماره 1، بهار 1400، صفحه 47-62
منصور دهقان منشادی؛ مریم شاهرخی نیا

19.

تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان از لحاظ میزان توجه به مهارت‌های زبانی

دوره 1395، شماره 3، بهار و تابستان 1395، صفحه 31-46
مهدی قنبری؛ اصغر شهبازی؛ زهرا کاظمی مجد

20.

تحلیل محتوای کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره متوسطه اول از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های حقوق بشر

دوره 4، شماره 2، پاییز و زمستان 1394، صفحه 107-145
سمیه زادمهر؛ اباصلت خراسانی؛ حامد زمانی منش

21.

تحلیل محتوای کتاب‌های مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس توجه به مؤلفه‌های محیط‌زیست

دوره 3، شماره 1، بهار 1400، صفحه 31-46
کتایون حمیدی زاده؛ عارفه فرخی

22.

تحلیل محتوای کتب مطالعات اجتماعی دورۀ دوم ابتدایی ایران از منظر توجه به ویژگی‌های شهروند جهانی

دوره 3، شماره 2، تابستان 1400، صفحه 59-82
زهرا زارعی؛ مرضیه نیکدل

23.

تحلیل محتوای مطالعات اجتماعی پایه پنجم و ششم ابتدایی بر اساس مؤلفه‌های آموزش شهروندی

دوره 4، شماره 16، پاییز و زمستان 1397، صفحه 99-111
پویا نیکی؛ سبحان مرادی؛ سیروس زارعی؛ مهدی بسطام کیش؛ مهران عزیزی محمودآباد

24.

تحلیلی بر روش‌های تدریس در آموزش مطالعات اجتماعی

دوره 2، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 143-158
فاطمه ساکی

25.

چگونگی اجرای ارزشیابی متن‌ محور به جای ارزشیابی شناخت ‌محور در درس مطالعات اجتماعی

دوره 2، شماره 1، بهار 1399، صفحه 61-76
حسن مومنی؛ زینب متقی؛ مرجان آل بهبهانی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.