آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها387
تعداد مقالات2,952
تعداد مشاهده مقاله4,230,763
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,617,919

1.

آموزش انتقادی در مطالعات اجتماعی

دوره 2، شماره 3، آذر 1399، صفحه 17-26
محمود محمدی

2.

آموزش مطالعات اجتماعی و دانش آموزان طبقات فرودست اجتماعی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 77-94
محمود محمدی

3.

آموزه‏ های زیست‏ محیطی در کتب مطالعات اجتماعی؛ از بی ‏توجهی تا صلاحیت و ضرورت

دوره 2، شماره 1، خرداد 1399، صفحه 113-136
جمشید میرزایی؛ فاطمه خزایی

4.

اثربخشی آموزش روش مطالعه مبتنی بر نقشه ذهنی بر پیشرفت تحصیلی درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان

دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 9-30
زهره مصباح فر؛ محمدشهاب محمدآخوندی؛ علیرضا مصباح فر

5.

ارزیابی عملکرد رسانه آموزشی شاد در دروس مطالعات اجتماعی از دیدگاه دانش آموزان

دوره 8، شماره 29، دی 1401، صفحه 81-106
امیر کریمی؛ امید مهنی؛ سجاد جلیلیان

6.

ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون

دوره 1، شماره 1، آبان 1398، صفحه 127-138
پویا نیکی؛ مهران عزیزی محمودآباد؛ سید برزو جمالیان زاده

7.

ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی ازنظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های زندگی بر اساس تکنیک آنتروپی‌شانون

دوره 1، شماره 2، خرداد 1399، صفحه 69-84
محدثه صفاریه؛ علی محمد رضایی

8.

بررسی انعکاس مطالب مربوط به سیره معصومین(ع) در کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی دوره اول آموزش متوسطه

دوره 5، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 1-16
راحله محمدباقر

9.

بررسی جایگاه «جامعه مدنی» در کتب درسی؛ با تأکید بر کتب مطالعات اجتماعی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 19-46
جمشید میرزایی

10.

بررسی محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی بر اساس شاخص های هویت ملی، اخلاق، آداب و مهارتهای زندگی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

دوره 5، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 23-40
الهام کوهی اقدم؛ الهه کوهی اقدم

11.

بررسی مقوله های اخلاق شهروندی در محتوای دروس تاریخ پایۀ پنجم و ششم ابتدایی

دوره 1، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 20-31

12.

بررسی میزان اثربخشی روش تدریس مبتنی بر کارت های بازی در آموزش تلفیقی جغرافیا

دوره 6، شماره 19، تیر 1399، صفحه 29-38
رسول شریفی نجف آبادی؛ ناهید ایران نژاد نجف آبادی

13.

بررسی میزان توجه به تفکر انتقادی لیپمن در کتاب تعلیمات اجتماعی پایه سوم ابتدایی

دوره 2، شماره 3، شهریور 1399، صفحه 75-86
محدثه صفاریه؛ زهرا عرب کرمانی

14.

بررسی میزان توجه به نقش زنان در مقایسه با مردان در خانواده و جامعه در کتاب مطالعات اجتماعی پنجم دبستان

دوره 3، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 85-108
فرخ رو جلیلی؛ میترا حیدری؛ نرگس قدسیان

15.

بررسی میزان توجه کتاب های درسی جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی دورۀ اول متوسطه به نمادهای هویت ملی

دوره 2، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 63-90
قاسم فتاحی؛ سیده آزیتا رضوی؛ محمد نیکخواه

16.

بررسی میزان توجّه کتب مطالعات اجتماعی به تربیت شهروندان مطلوب در ایران

دوره 3، شماره 2، تیر 1400، صفحه 83-106
جواد حاجی علی زاده؛ فرامرز کریم زاده

17.

بررسی میزان فعال و غیرفعال بودن محتوای کتاب مطالعات اجتماعی دوره اول متوسطه بر اساس تکنیک ویلیام رومی

دوره 1395، شماره 2، خرداد 1395، صفحه 27-44
هادی مصلح امیردهی؛ مهوش خسروی؛ اعظم رسولی

18.

بررسی وضعیت پژوهش‏های تطبیقی در حوزه مطالعات اجتماعی در ایران

دوره 5، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 71-96
جمشید میرزایی

19.

تأثیر آموزش چندرسانه‌ای و ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی

دوره 3، شماره 3، آذر 1400، صفحه 23-43
شیرین پورقاز؛ عبدالجلال توماج

20.

تاثیر استفاده از فناوری در آموزش درس مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی

دوره 2، شماره 2، شهریور 1399، صفحه 99-120
زهرا فلاح‌زاده

21.

تبیین مولفه های رویکرد تلفیقی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک پژوهش کیفی

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 13-24
رضا معصومی نژاد؛ اسماء صادقلو؛ سارا کاشانیان؛ مهسا محمودی

22.

تحلیل محتواى کتاب مطالعات اجتماعى دوره ابتدایی در سال تحصیلی 1400-1399 بر اساس میزان توجه به مؤلفه‌های هویت ملی

دوره 4، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 107-127
پری مو سی پور میاندهی؛ محبوبه منصوری

23.

تحلیل محتوای برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی باتوجه‌به مؤلفه‌های آموزش محیط‌زیست مدل ویسکانسین

دوره 4، شماره 2، اسفند 1401، صفحه 75-84
پدرام امینی؛ محسن رحیم بیگی؛ طوبی مرادی

24.

تحلیل محتوای تاریخی کتاب مطالعات اجتماعی پایۀ نهم بر اساس تکنیک ویلیام رومی و حیطۀ شناختی بلوم

دوره 2، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 24-42

25.

تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی(با تاکید بر درس های مرتبط با علم جغرافیا) پایه های سوم تا ششم سال تحصیلی 1401-1402 براساس روش ویلیام رومی

دوره 5، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 47-73
پری مو سی پور میاندهی؛ ریحانه پورمحمود عربانی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب