آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات2,988
تعداد مشاهده مقاله4,255,962
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,646,449

1.

بررسی تحلیلی مهارتهای زندگی درکتاب علوم سال سوم دوره ابتدایی به عنوان یک ضرورت و نیاز در آموزش های تماتیک با رویکرد تعاملی

دوره 1، شماره 3، خرداد 1401، صفحه 62-77
حمید رضا وطن پور؛ فاطمه خوشدل؛ مهدیه پرهیزی؛ ریحانه جانقربان؛ زهرا رشید مایوان

2.

تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی

دوره 2، شماره 3، تیر 1395، صفحه 19-28
هادی مصلح امیردهی؛ مژگان قاسمی

3.

تحلیل محتوای کتاب‌های علوم دورة اول ابتدایی بر اساس میزان توجه به مهارت‌های فرایند علمی با روش آنتروپی شانون

دوره 12، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 689-667
حسین فراست؛ میثم صیادی؛ حسن یزدانی گچینی

4.

تحلیل محتوای کتب علوم تجربی دورة دوم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های معرفت‌شناسی شخصی

دوره 11، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 572-549
راضیه جلیلی؛ زهرا تنها؛ سارا ابراهیمی

5.

تحلیل محتوای مباحث زیستی کتب علوم تجربی پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی با استفاده از تکنیک ویلیام رومی

دوره 7، شماره 24، آبان 1400، صفحه 72-83
حاتم احمدی؛ معصومه جلیلیان؛ محمد آبیاری؛ رقیه یاری

6.

مقایسه یادگیری مشارکتی و انفرادی بر اساس طبقه‌بندی بلوم در مباحث ترکیبات یونی و مولکولی کتاب علوم تجربی پایه نهم

دوره 1، شماره 3، آذر 1398، صفحه 73-96
اکرم عبدالی؛ سید محسن موسوی؛ بتول سبزه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب