آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,830
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,153
صفاریه, محدثه. (1397). تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی از منظر فعال بودن و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397(9), 63-89.
محدثه صفاریه. "تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی از منظر فعال بودن و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397, 9, 1397, 63-89.
صفاریه, محدثه. (1397). 'تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی از منظر فعال بودن و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397(9), pp. 63-89.
صفاریه, محدثه. تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی از منظر فعال بودن و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397; 1397(9): 63-89.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب