آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها264
تعداد مقالات1,893
تعداد مشاهده مقاله3,448,133
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,029,570
صفاریه, محدثه. (1397). تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی از منظر فعال بودن و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1397(9), 63-89.
محدثه صفاریه. "تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی از منظر فعال بودن و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1397, 9, 1397, 63-89.
صفاریه, محدثه. (1397). 'تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی از منظر فعال بودن و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1397(9), pp. 63-89.
صفاریه, محدثه. تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی سوم ابتدایی از منظر فعال بودن و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1397; 1397(9): 63-89.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.