آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها387
تعداد مقالات2,952
تعداد مشاهده مقاله4,230,360
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,617,477
ایرانی, سمانه, عظیمی, محمد. (1397). اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397(9), 145-165.
سمانه ایرانی; محمد عظیمی. "اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397, 9, 1397, 145-165.
ایرانی, سمانه, عظیمی, محمد. (1397). 'اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397(9), pp. 145-165.
ایرانی, سمانه, عظیمی, محمد. اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397; 1397(9): 145-165.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب