آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,153
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,921
ایرانی, سمانه, عظیمی, محمد. (1397). اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397(9), 145-165.
سمانه ایرانی; محمد عظیمی. "اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397, 9, 1397, 145-165.
ایرانی, سمانه, عظیمی, محمد. (1397). 'اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397(9), pp. 145-165.
ایرانی, سمانه, عظیمی, محمد. اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397; 1397(9): 145-165.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب