آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها258
تعداد مقالات1,847
تعداد مشاهده مقاله2,551,939
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,015,181
ایرانی, سمانه, عظیمی, محمد. (1397). اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1397(9), 145-165.
سمانه ایرانی; محمد عظیمی. "اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1397, 9, 1397, 145-165.
ایرانی, سمانه, عظیمی, محمد. (1397). 'اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1397(9), pp. 145-165.
ایرانی, سمانه, عظیمی, محمد. اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1397; 1397(9): 145-165.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.