آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها465
تعداد مقالات3,582
تعداد مشاهده مقاله5,217,903
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,411,334
ایرانی, سمانه, عظیمی, محمد. (1397). اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397(9), 145-165.
سمانه ایرانی; محمد عظیمی. "اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397, 9, 1397, 145-165.
ایرانی, سمانه, عظیمی, محمد. (1397). 'اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397(9), pp. 145-165.
ایرانی, سمانه, عظیمی, محمد. اثر بخشی درمان مبتنی بر توجه آگاهی بر روی مشکلات دانش آموزان مبتلا به اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1397; 1397(9): 145-165.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب