آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها264
تعداد مقالات1,887
تعداد مشاهده مقاله3,356,456
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,026,953
ماهی گیر, فروغ, کریمی باغملک, آیت اله. (1399). مقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 9(2), 137-156.
فروغ ماهی گیر; آیت اله کریمی باغملک. "مقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 9, 2, 1399, 137-156.
ماهی گیر, فروغ, کریمی باغملک, آیت اله. (1399). 'مقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 9(2), pp. 137-156.
ماهی گیر, فروغ, کریمی باغملک, آیت اله. مقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1399; 9(2): 137-156.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.