آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها386
تعداد مقالات2,948
تعداد مشاهده مقاله4,220,946
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,598,088
ماهی گیر, فروغ, کریمی باغملک, آیت اله. (1399). مقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9(2), 137-156.
فروغ ماهی گیر; آیت اله کریمی باغملک. "مقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9, 2, 1399, 137-156.
ماهی گیر, فروغ, کریمی باغملک, آیت اله. (1399). 'مقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9(2), pp. 137-156.
ماهی گیر, فروغ, کریمی باغملک, آیت اله. مقایسه تأثیردو روش درمانی تنظیم هیجان و ذهن آگاهی بر کاهش تعلل ورزی تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1399; 9(2): 137-156.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب