آمار

تعداد نشریات17
تعداد شماره‌ها92
تعداد مقالات613
تعداد مشاهده مقاله322,979
تعداد دریافت فایل اصل مقاله393,339
میرنسب, میرمحمود, قره آغاجی, سعید. (1394). نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1(1), 1-13.
میرمحمود میرنسب; سعید قره آغاجی. "نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1, 1, 1394, 1-13.
میرنسب, میرمحمود, قره آغاجی, سعید. (1394). 'نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1(1), pp. 1-13.
میرنسب, میرمحمود, قره آغاجی, سعید. نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1394; 1(1): 1-13.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.