آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها41
تعداد مقالات269
تعداد مشاهده مقاله131,943
تعداد دریافت فایل اصل مقاله137,137
میرنسب, میرمحمود, قره آغاجی, سعید. (1394). نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی. تربیتِ معلم فکور, 1(1), 1-13.
میرمحمود میرنسب; سعید قره آغاجی. "نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی". تربیتِ معلم فکور, 1, 1, 1394, 1-13.
میرنسب, میرمحمود, قره آغاجی, سعید. (1394). 'نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی', تربیتِ معلم فکور, 1(1), pp. 1-13.
میرنسب, میرمحمود, قره آغاجی, سعید. نقش واسطه‌ای جهت‌گیری هدف و درماندگی آموخته‌شده در رابطه‌ی بین نظریه‌های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی. تربیتِ معلم فکور, 1394; 1(1): 1-13.


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.