آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,968
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,232
سبزه, بتول, دیلمی پور, صدیقه. (1399). تاثیر توجه و بازخورد معلم بر میزان یادگیری مباحث ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(9), 49-68.
بتول سبزه; صدیقه دیلمی پور. "تاثیر توجه و بازخورد معلم بر میزان یادگیری مباحث ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6, 9, 1399, 49-68.
سبزه, بتول, دیلمی پور, صدیقه. (1399). 'تاثیر توجه و بازخورد معلم بر میزان یادگیری مباحث ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 6(9), pp. 49-68.
سبزه, بتول, دیلمی پور, صدیقه. تاثیر توجه و بازخورد معلم بر میزان یادگیری مباحث ریاضی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1399; 6(9): 49-68.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب