آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,156
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,922
صدرائی, حورا, سپهریان آذر, فیروزه. (1399). بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(2), 85-96.
حورا صدرائی; فیروزه سپهریان آذر. "بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5, 2, 1399, 85-96.
صدرائی, حورا, سپهریان آذر, فیروزه. (1399). 'بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(2), pp. 85-96.
صدرائی, حورا, سپهریان آذر, فیروزه. بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی جورچین (جیگ‌ساو) بر اضطراب امتحان، خودکارآمدی و سازگاری تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایۀ چهارم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1399; 5(2): 85-96.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب