آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات2,997
تعداد مشاهده مقاله4,265,289
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,655,428
خضری, سمیرا, سامری, مریم. (1399). ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(4), 10-21.
سمیرا خضری; مریم سامری. "ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 4, 1399, 10-21.
خضری, سمیرا, سامری, مریم. (1399). 'ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(4), pp. 10-21.
خضری, سمیرا, سامری, مریم. ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1399; 2(4): 10-21.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب