آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها474
تعداد مقالات3,687
تعداد مشاهده مقاله5,327,395
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,491,443
خضری, سمیرا, سامری, مریم. (1399). ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(4), 10-21.
سمیرا خضری; مریم سامری. "ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 4, 1399, 10-21.
خضری, سمیرا, سامری, مریم. (1399). 'ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(4), pp. 10-21.
خضری, سمیرا, سامری, مریم. ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1399; 2(4): 10-21.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب