آمار

تعداد نشریات30
تعداد شماره‌ها264
تعداد مقالات1,887
تعداد مشاهده مقاله3,356,337
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,026,952
خضری, سمیرا, سامری, مریم. (1399). ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2(4), 10-21.
سمیرا خضری; مریم سامری. "ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2, 4, 1399, 10-21.
خضری, سمیرا, سامری, مریم. (1399). 'ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2(4), pp. 10-21.
خضری, سمیرا, سامری, مریم. ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1399; 2(4): 10-21.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.