آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,182
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,947
خضری, سمیرا, سامری, مریم. (1399). ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(4), 10-21.
سمیرا خضری; مریم سامری. "ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 4, 1399, 10-21.
خضری, سمیرا, سامری, مریم. (1399). 'ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(4), pp. 10-21.
خضری, سمیرا, سامری, مریم. ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش‌آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1399; 2(4): 10-21.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب