آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها208
تعداد مقالات1,459
تعداد مشاهده مقاله1,007,090
تعداد دریافت فایل اصل مقاله853,082
زارع, مرجان, براتعلی, مریم. (1400). تاثیر استراتژی‌های یاددهی-یادگیری مغز محور (B.B.L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش‌آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 3(5), 18-27.
مرجان زارع; مریم براتعلی. "تاثیر استراتژی‌های یاددهی-یادگیری مغز محور (B.B.L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش‌آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 3, 5, 1400, 18-27.
زارع, مرجان, براتعلی, مریم. (1400). 'تاثیر استراتژی‌های یاددهی-یادگیری مغز محور (B.B.L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش‌آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 3(5), pp. 18-27.
زارع, مرجان, براتعلی, مریم. تاثیر استراتژی‌های یاددهی-یادگیری مغز محور (B.B.L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش‌آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1400; 3(5): 18-27.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.