آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها481
تعداد مقالات3,728
تعداد مشاهده مقاله5,405,865
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,537,619
اکبرپور گنجه, احمد, امانی, وحید. (1400). بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 7(25), 59-74.
احمد اکبرپور گنجه; وحید امانی. "بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 7, 25, 1400, 59-74.
اکبرپور گنجه, احمد, امانی, وحید. (1400). 'بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 7(25), pp. 59-74.
اکبرپور گنجه, احمد, امانی, وحید. بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400; 7(25): 59-74.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب