آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها468
تعداد مقالات3,624
تعداد مشاهده مقاله5,247,055
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,428,350
اکبرپور گنجه, احمد, امانی, وحید. (1400). بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 7(25), 59-74.
احمد اکبرپور گنجه; وحید امانی. "بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 7, 25, 1400, 59-74.
اکبرپور گنجه, احمد, امانی, وحید. (1400). 'بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 7(25), pp. 59-74.
اکبرپور گنجه, احمد, امانی, وحید. بررسی کج فهمی های دانش آموزان پایه دوازدهم در مفاهیم اسید – باز، از طریق آزمون تشخیصی سه ردیفی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400; 7(25): 59-74.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب