آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,158
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,923
اکملی, مهسا, زارعی زوارکی, اسماعیل, پورروستایی اردکانی, سعید. (1400). بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400(15), 90-104.
مهسا اکملی; اسماعیل زارعی زوارکی; سعید پورروستایی اردکانی. "بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400, 15, 1400, 90-104.
اکملی, مهسا, زارعی زوارکی, اسماعیل, پورروستایی اردکانی, سعید. (1400). 'بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400(15), pp. 90-104.
اکملی, مهسا, زارعی زوارکی, اسماعیل, پورروستایی اردکانی, سعید. بررسی تأثیر استفاده از فناوری واقعیت افزوده بر یادگیری و یادداری دانش‌آموزان در درس زبان انگلیسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400; 1400(15): 90-104.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب