آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,135
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,909
مشهدی, جمشید, معماری, مهران. (1402). تاثیر آموزش ممتد در مقایسه با آموزش غیر ممتد (فاصله دار) بر دقت ،سلاست و پیچیدگی نوشتار یادگیرندگان زبان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(1), 177-189. doi: 10.22034/jelt.2022.9380.1010
جمشید مشهدی; مهران معماری. "تاثیر آموزش ممتد در مقایسه با آموزش غیر ممتد (فاصله دار) بر دقت ،سلاست و پیچیدگی نوشتار یادگیرندگان زبان". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 1, 1402, 177-189. doi: 10.22034/jelt.2022.9380.1010
مشهدی, جمشید, معماری, مهران. (1402). 'تاثیر آموزش ممتد در مقایسه با آموزش غیر ممتد (فاصله دار) بر دقت ،سلاست و پیچیدگی نوشتار یادگیرندگان زبان', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(1), pp. 177-189. doi: 10.22034/jelt.2022.9380.1010
مشهدی, جمشید, معماری, مهران. تاثیر آموزش ممتد در مقایسه با آموزش غیر ممتد (فاصله دار) بر دقت ،سلاست و پیچیدگی نوشتار یادگیرندگان زبان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 2(1): 177-189. doi: 10.22034/jelt.2022.9380.1010


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب