آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها493
تعداد مقالات3,836
تعداد مشاهده مقاله5,622,720
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,701,457
طاهرپور کلانتری, مسعود, پورشافعی, هادی. (1401). تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(31), 10-22.
مسعود طاهرپور کلانتری; هادی پورشافعی. "تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8, 31, 1401, 10-22.
طاهرپور کلانتری, مسعود, پورشافعی, هادی. (1401). 'تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(31), pp. 10-22.
طاهرپور کلانتری, مسعود, پورشافعی, هادی. تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1401; 8(31): 10-22.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب