آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,774
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,127
طاهرپور کلانتری, مسعود, پورشافعی, هادی. (1401). تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(31), 10-22.
مسعود طاهرپور کلانتری; هادی پورشافعی. "تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8, 31, 1401, 10-22.
طاهرپور کلانتری, مسعود, پورشافعی, هادی. (1401). 'تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(31), pp. 10-22.
طاهرپور کلانتری, مسعود, پورشافعی, هادی. تأثیر آموزش به روش پرسش دوجانبه بر خود کارآمدی، عزت‌نفس و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1401; 8(31): 10-22.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب