آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,090
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,891
محمد پور, فاطمه, ابراهیمی دباغ, محمد, کریمی پور, مدینه. (1401). اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(28), 37-49.
فاطمه محمد پور; محمد ابراهیمی دباغ; مدینه کریمی پور. "اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8, 28, 1401, 37-49.
محمد پور, فاطمه, ابراهیمی دباغ, محمد, کریمی پور, مدینه. (1401). 'اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(28), pp. 37-49.
محمد پور, فاطمه, ابراهیمی دباغ, محمد, کریمی پور, مدینه. اثر مدل یادگیری ECIRR با رهیافت معمای تصویری بر کاهش میزان بد مفهومش های دانش آموزان در مفاهیم کار و انرژی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1401; 8(28): 37-49.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب