آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,797
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,136
ایزان, محسن, شهری, آذر, احمدی علی آبادی, افسانه. (1401). تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(28), 63-74.
محسن ایزان; آذر شهری; افسانه احمدی علی آبادی. "تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8, 28, 1401, 63-74.
ایزان, محسن, شهری, آذر, احمدی علی آبادی, افسانه. (1401). 'تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(28), pp. 63-74.
ایزان, محسن, شهری, آذر, احمدی علی آبادی, افسانه. تاثیر رویکرد برنامه ریزی ترکیبی (محوری و گروهی) بر میزان مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان کلاس های چندپایه شهرستان پیرانشهر. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1401; 8(28): 63-74.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب