تعداد نشریات | 23 |
تعداد شمارهها | 388 |
تعداد مقالات | 3,000 |
تعداد مشاهده مقاله | 4,269,398 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,659,203 |
سخن مدیر مسئول | ||
پژوهش در آموزش کلاسهای تلفیقی و چندپایه | ||
سخن سردبیر، دوره 2، شماره 3، آذر 1401 | ||
نویسنده | ||
مجتبی حیدری* | ||
مدیر مسئول | ||
تاریخ دریافت: 29 آذر 1401، تاریخ پذیرش: 29 آذر 1401 | ||
چکیده | ||
آموزش و پرورش نیازمندان متفکرانی است که در عرصه ی علم و عمل و تلاش در جهت هم افزایی آن ها تلاش کنند و این مهم تنها زمانی امکان پذیر است که بستر انتشار نتایج این جهد علمی به اطلاع صاحب نظران برسد و در معرض نقد و گفتگو قرار گیرد ،نشریه ی پژوهش در کلاس های چند پایه و تلفیقی نشریه ای است که سعی دارد بستری برای دغدغه های صاحب نظران تعلیم و تربیت در ارتباط با موضوع نشریه فراهم نماید و تسهیل گر عرصه عمل باشد ، دانش و محتوای آن می تواند به عنوان برنامه ای علمی و کامل به شکل سخاوتمندانه ای در دست مجریان و برنامه ریزان تعلیم و تربیت قرار گیرد و از مجرای آن مسائل و مشکلات تعلیم و تربیت حل شود . در آستانه انتشار سومین شماره این نشریه امیدوارم متفکرین و صاحب نظران ، مقالات را مورد توجه قرار داده و ضمن مطالعه آن و نقد و بررسی آن ها یاریگر این مجموعه باشند و ما را در رسالت خود یاری کنند . | ||
عنوان مقاله [English] | ||
The words of the responsible manager | ||
نویسندگان [English] | ||
Mojtaba Heydari | ||
Publication Headmaster | ||
چکیده [English] | ||
Education needs thinkers who work in the field of science and practice and strive for their synergy, and this is only possible when the platform for publishing the results of this scientific effort reaches the knowledge of experts and is exposed to criticism and discussion. Gird, the journal of research in multi-grade and integrated classes is a journal that tries to provide a platform for the concerns of education experts in relation to the topic of the journal and to facilitate the field of practice, its knowledge and content can be used as a program A scientific and complete book should be generously placed in the hands of the administrators and planners of education and through that channel, the issues and problems of education should be solved. On the eve of the publication of the third issue of this publication, I hope that thinkers and experts will pay attention to the articles and while studying and reviewing them, they will help this collection and help us in our mission. | ||
مراجع | ||
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 181 |