آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,778
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,134
Molaei, Akbar, Emamizadeh, Salimeh. (1400). The relationship between Interaction type and self-regulated learning strategies of Iranian intermediate EFL learners. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1(2), 158-165. doi: 10.22034/jelt.2022.12827.1028
Akbar Molaei; Salimeh Emamizadeh. "The relationship between Interaction type and self-regulated learning strategies of Iranian intermediate EFL learners". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1, 2, 1400, 158-165. doi: 10.22034/jelt.2022.12827.1028
Molaei, Akbar, Emamizadeh, Salimeh. (1400). 'The relationship between Interaction type and self-regulated learning strategies of Iranian intermediate EFL learners', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1(2), pp. 158-165. doi: 10.22034/jelt.2022.12827.1028
Molaei, Akbar, Emamizadeh, Salimeh. The relationship between Interaction type and self-regulated learning strategies of Iranian intermediate EFL learners. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1400; 1(2): 158-165. doi: 10.22034/jelt.2022.12827.1028


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب