آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها469
تعداد مقالات3,628
تعداد مشاهده مقاله5,254,821
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,432,626
علویان, فیروزه. (1401). تأثیر مدل‌های یادگیری مشارکتی و همیار (TPS) و یادگیری مبتنی بر حل مسئله (PBL) بر توانایی تحلیل مباحث زیست‌شناسی: یک مطالعه مقطعی - تحلیلی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(1), 23-34.
فیروزه علویان. "تأثیر مدل‌های یادگیری مشارکتی و همیار (TPS) و یادگیری مبتنی بر حل مسئله (PBL) بر توانایی تحلیل مباحث زیست‌شناسی: یک مطالعه مقطعی - تحلیلی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4, 1, 1401, 23-34.
علویان, فیروزه. (1401). 'تأثیر مدل‌های یادگیری مشارکتی و همیار (TPS) و یادگیری مبتنی بر حل مسئله (PBL) بر توانایی تحلیل مباحث زیست‌شناسی: یک مطالعه مقطعی - تحلیلی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 4(1), pp. 23-34.
علویان, فیروزه. تأثیر مدل‌های یادگیری مشارکتی و همیار (TPS) و یادگیری مبتنی بر حل مسئله (PBL) بر توانایی تحلیل مباحث زیست‌شناسی: یک مطالعه مقطعی - تحلیلی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1401; 4(1): 23-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب