آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها481
تعداد مقالات3,728
تعداد مشاهده مقاله5,407,466
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,538,629
سلیمان پورعمران, محبوبه. (1401). بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(32), 85-97.
محبوبه سلیمان پورعمران. "بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8, 32, 1401, 85-97.
سلیمان پورعمران, محبوبه. (1401). 'بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(32), pp. 85-97.
سلیمان پورعمران, محبوبه. بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1401; 8(32): 85-97.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب