آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها471
تعداد مقالات3,643
تعداد مشاهده مقاله5,296,700
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,470,456
سلیمان پورعمران, محبوبه. (1401). بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(32), 85-97.
محبوبه سلیمان پورعمران. "بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8, 32, 1401, 85-97.
سلیمان پورعمران, محبوبه. (1401). 'بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(32), pp. 85-97.
سلیمان پورعمران, محبوبه. بررسی رابطه جهت گیری برنامه درسی با فاصله بین برنامه درسی تجربه شده و مورد انتظار در دانش آموزان کاردانش. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1401; 8(32): 85-97.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب