آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,153
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,921
فلاحی, مریم, قاسمی سامنی, متین, امیرتیموری, محمدحسن. (1395). مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(6), 103-125.
مریم فلاحی; متین قاسمی سامنی; محمدحسن امیرتیموری. "مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 6, 1395, 103-125.
فلاحی, مریم, قاسمی سامنی, متین, امیرتیموری, محمدحسن. (1395). 'مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(6), pp. 103-125.
فلاحی, مریم, قاسمی سامنی, متین, امیرتیموری, محمدحسن. مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1395; 2(6): 103-125.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب