آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها35
تعداد مقالات230
تعداد مشاهده مقاله108,291
تعداد دریافت فایل اصل مقاله115,275
فلاحی, مریم, قاسمی سامنی, متین, امیرتیموری, محمدحسن. (1395). مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان. تربیتِ معلم فکور, 2(6), 92-108.
مریم فلاحی; متین قاسمی سامنی; محمدحسن امیرتیموری. "مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان". تربیتِ معلم فکور, 2, 6, 1395, 92-108.
فلاحی, مریم, قاسمی سامنی, متین, امیرتیموری, محمدحسن. (1395). 'مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان', تربیتِ معلم فکور, 2(6), pp. 92-108.
فلاحی, مریم, قاسمی سامنی, متین, امیرتیموری, محمدحسن. مقایسه تاثیر آموزش چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاری و چندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان. تربیتِ معلم فکور, 1395; 2(6): 92-108.


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.