آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,176
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,944
معصومی نژاد, رضا, صادقلو, اسماء, کاشانیان, سارا, محمودی, مهسا. (1402). تبیین مولفه های رویکرد تلفیقی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک پژوهش کیفی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9(33), 13-24.
رضا معصومی نژاد; اسماء صادقلو; سارا کاشانیان; مهسا محمودی. "تبیین مولفه های رویکرد تلفیقی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک پژوهش کیفی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9, 33, 1402, 13-24.
معصومی نژاد, رضا, صادقلو, اسماء, کاشانیان, سارا, محمودی, مهسا. (1402). 'تبیین مولفه های رویکرد تلفیقی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک پژوهش کیفی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9(33), pp. 13-24.
معصومی نژاد, رضا, صادقلو, اسماء, کاشانیان, سارا, محمودی, مهسا. تبیین مولفه های رویکرد تلفیقی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک پژوهش کیفی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 9(33): 13-24.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب