آمار

تعداد نشریات17
تعداد شماره‌ها92
تعداد مقالات613
تعداد مشاهده مقاله323,277
تعداد دریافت فایل اصل مقاله393,719
معینی, تریفه. (1395). تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2(3), 36-41.
تریفه معینی. "تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس". راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2, 3, 1395, 36-41.
معینی, تریفه. (1395). 'تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس', راهبردهای نوین تربیت معلمان, 2(3), pp. 36-41.
معینی, تریفه. تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس. راهبردهای نوین تربیت معلمان, 1395; 2(3): 36-41.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.