آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها469
تعداد مقالات3,628
تعداد مشاهده مقاله5,256,446
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,433,685
معینی, تریفه. (1395). تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(3), 36-41.
تریفه معینی. "تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 3, 1395, 36-41.
معینی, تریفه. (1395). 'تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(3), pp. 36-41.
معینی, تریفه. تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1395; 2(3): 36-41.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب