آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها41
تعداد مقالات269
تعداد مشاهده مقاله132,492
تعداد دریافت فایل اصل مقاله137,625
معینی, تریفه. (1395). تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس. تربیتِ معلم فکور, 2(2), 36-41.
تریفه معینی. "تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس". تربیتِ معلم فکور, 2, 2, 1395, 36-41.
معینی, تریفه. (1395). 'تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس', تربیتِ معلم فکور, 2(2), pp. 36-41.
معینی, تریفه. تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس. تربیتِ معلم فکور, 1395; 2(2): 36-41.


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2017 - Journal Management System. Created by sinaweb.