آمار

تعداد نشریات10
تعداد شماره‌ها58
تعداد مقالات393
تعداد مشاهده مقاله226,663
تعداد دریافت فایل اصل مقاله202,140
معینی, تریفه. (1395). تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس. تربیتِ معلم فکور, 2(3), 36-41.
تریفه معینی. "تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس". تربیتِ معلم فکور, 2, 3, 1395, 36-41.
معینی, تریفه. (1395). 'تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس', تربیتِ معلم فکور, 2(3), pp. 36-41.
معینی, تریفه. تجربه ی نویسنده در تأثیر الگوی تدریس ساختن گرایی بر یادگیری موضوع پیشامدهای مستقل و قوانین ضرب احتمال در کلاس درس. تربیتِ معلم فکور, 1395; 2(3): 36-41.


Contact Us | Help & Support | Site Map

© Copyright 2018 - Journal Management System. Created by sinaweb.