آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات3,000
تعداد مشاهده مقاله4,268,059
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,657,556
مصلح امیردهی, هادی, قاسمی, مژگان. (1395). تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(3), 19-28.
هادی مصلح امیردهی; مژگان قاسمی. "تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 3, 1395, 19-28.
مصلح امیردهی, هادی, قاسمی, مژگان. (1395). 'تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(3), pp. 19-28.
مصلح امیردهی, هادی, قاسمی, مژگان. تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1395; 2(3): 19-28.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب