آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها468
تعداد مقالات3,624
تعداد مشاهده مقاله5,247,002
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,428,317
مصلح امیردهی, هادی, قاسمی, مژگان. (1395). تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(3), 19-28.
هادی مصلح امیردهی; مژگان قاسمی. "تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 3, 1395, 19-28.
مصلح امیردهی, هادی, قاسمی, مژگان. (1395). 'تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(3), pp. 19-28.
مصلح امیردهی, هادی, قاسمی, مژگان. تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1395; 2(3): 19-28.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب