آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,002
تعداد مشاهده مقاله4,275,738
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,668,404
دهقان منشادی, منصور, همتی, حمیده, برزگر بفروئی, کاظم. (1403). بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 10(17), 144-127. doi: 10.48310/itt.2023.3108
منصور دهقان منشادی; حمیده همتی; کاظم برزگر بفروئی. "بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 10, 17, 1403, 144-127. doi: 10.48310/itt.2023.3108
دهقان منشادی, منصور, همتی, حمیده, برزگر بفروئی, کاظم. (1403). 'بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 10(17), pp. 144-127. doi: 10.48310/itt.2023.3108
دهقان منشادی, منصور, همتی, حمیده, برزگر بفروئی, کاظم. بررسی موانع و چالش‌های اجرای شیوه‌های سنجش یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان یزد در شرایط کرونا از دیدگاه اساتید و‌ دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1400-1399. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 10(17): 144-127. doi: 10.48310/itt.2023.3108


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب