آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات3,001
تعداد مشاهده مقاله4,269,924
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,660,133
غلامی, اعظم, عراقی سوگلی تپه, لیلا. (1402). تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر فرایند یاددهی – یادگیری و پذیرش دانش آموزان در آموزش مجازی درس زیست شناسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), -. doi: 10.48310/itt.2023.3116
اعظم غلامی; لیلا عراقی سوگلی تپه. "تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر فرایند یاددهی – یادگیری و پذیرش دانش آموزان در آموزش مجازی درس زیست شناسی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, , , 1402, -. doi: 10.48310/itt.2023.3116
غلامی, اعظم, عراقی سوگلی تپه, لیلا. (1402). 'تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر فرایند یاددهی – یادگیری و پذیرش دانش آموزان در آموزش مجازی درس زیست شناسی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, (), pp. -. doi: 10.48310/itt.2023.3116
غلامی, اعظم, عراقی سوگلی تپه, لیلا. تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر فرایند یاددهی – یادگیری و پذیرش دانش آموزان در آموزش مجازی درس زیست شناسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; (): -. doi: 10.48310/itt.2023.3116


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب