آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,868
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,210
Fatehi Rad, Neda, Atashdast, Mohammad Reza. (1402). Investigating the Effect of Input-based and Output based Instruction through Divergent and Convergent Tasks on Iranian EFL Learners’ Learning English Idioms. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(1), 141-162. doi: 10.22034/jelt.2023.14078.1055
Neda Fatehi Rad; Mohammad Reza Atashdast. "Investigating the Effect of Input-based and Output based Instruction through Divergent and Convergent Tasks on Iranian EFL Learners’ Learning English Idioms". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 1, 1402, 141-162. doi: 10.22034/jelt.2023.14078.1055
Fatehi Rad, Neda, Atashdast, Mohammad Reza. (1402). 'Investigating the Effect of Input-based and Output based Instruction through Divergent and Convergent Tasks on Iranian EFL Learners’ Learning English Idioms', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(1), pp. 141-162. doi: 10.22034/jelt.2023.14078.1055
Fatehi Rad, Neda, Atashdast, Mohammad Reza. Investigating the Effect of Input-based and Output based Instruction through Divergent and Convergent Tasks on Iranian EFL Learners’ Learning English Idioms. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 2(1): 141-162. doi: 10.22034/jelt.2023.14078.1055


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب