آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها389
تعداد مقالات3,001
تعداد مشاهده مقاله4,270,311
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,660,579
Fatehi Rad, Neda, Atashdast, Mohammad Reza. (1402). Investigating the Effect of Input-based and Output based Instruction through Divergent and Convergent Tasks on Iranian EFL Learners’ Learning English Idioms. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(1), -. doi: 10.22034/jelt.2023.14078.1055
Neda Fatehi Rad; Mohammad Reza Atashdast. "Investigating the Effect of Input-based and Output based Instruction through Divergent and Convergent Tasks on Iranian EFL Learners’ Learning English Idioms". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 1, 1402, -. doi: 10.22034/jelt.2023.14078.1055
Fatehi Rad, Neda, Atashdast, Mohammad Reza. (1402). 'Investigating the Effect of Input-based and Output based Instruction through Divergent and Convergent Tasks on Iranian EFL Learners’ Learning English Idioms', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(1), pp. -. doi: 10.22034/jelt.2023.14078.1055
Fatehi Rad, Neda, Atashdast, Mohammad Reza. Investigating the Effect of Input-based and Output based Instruction through Divergent and Convergent Tasks on Iranian EFL Learners’ Learning English Idioms. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 2(1): -. doi: 10.22034/jelt.2023.14078.1055


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب