آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,157
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,923
آقازاده, فاطمه. (1402). طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(3), 28-42. doi: 10.48310/chemedu.2023.3188
فاطمه آقازاده. "طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5, 3, 1402, 28-42. doi: 10.48310/chemedu.2023.3188
آقازاده, فاطمه. (1402). 'طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(3), pp. 28-42. doi: 10.48310/chemedu.2023.3188
آقازاده, فاطمه. طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 5(3): 28-42. doi: 10.48310/chemedu.2023.3188


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب