آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,003
تعداد مشاهده مقاله4,277,151
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,669,571
آقازاده, فاطمه. (1402). طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(3), 28-42. doi: 10.48310/chemedu.2023.3188
فاطمه آقازاده. "طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5, 3, 1402, 28-42. doi: 10.48310/chemedu.2023.3188
آقازاده, فاطمه. (1402). 'طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(3), pp. 28-42. doi: 10.48310/chemedu.2023.3188
آقازاده, فاطمه. طراحی فعالیت یادگیری با رویکرد رفع کج فهمی آموزشی دانش آموز پایه هشتم به منظورآموزش رسم مدل بور. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 5(3): 28-42. doi: 10.48310/chemedu.2023.3188


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب