آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها390
تعداد مقالات3,002
تعداد مشاهده مقاله4,273,557
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,666,521
همایونفرد, آنیتا, فیاض, ایراندخت, سجادی, سید مهدی, ساکی, رضا. (1402). معلم به مثابۀ دانش‌پژوه و نقش آن در کاهش شکاف نظریه و عمل تربیتی: نقد رویکرد معلم به مثابۀ اقدام‌پژوه. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 12(3), 7-36. doi: 10.48310/pma.2023.3313
آنیتا همایونفرد; ایراندخت فیاض; سید مهدی سجادی; رضا ساکی. "معلم به مثابۀ دانش‌پژوه و نقش آن در کاهش شکاف نظریه و عمل تربیتی: نقد رویکرد معلم به مثابۀ اقدام‌پژوه". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 12, 3, 1402, 7-36. doi: 10.48310/pma.2023.3313
همایونفرد, آنیتا, فیاض, ایراندخت, سجادی, سید مهدی, ساکی, رضا. (1402). 'معلم به مثابۀ دانش‌پژوه و نقش آن در کاهش شکاف نظریه و عمل تربیتی: نقد رویکرد معلم به مثابۀ اقدام‌پژوه', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 12(3), pp. 7-36. doi: 10.48310/pma.2023.3313
همایونفرد, آنیتا, فیاض, ایراندخت, سجادی, سید مهدی, ساکی, رضا. معلم به مثابۀ دانش‌پژوه و نقش آن در کاهش شکاف نظریه و عمل تربیتی: نقد رویکرد معلم به مثابۀ اقدام‌پژوه. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 12(3): 7-36. doi: 10.48310/pma.2023.3313


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب