آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها500
تعداد مقالات3,897
تعداد مشاهده مقاله5,989,386
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,871,655
آبیاری, محمّد, حسنی, میلاد. (1402). مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9(33), 21-27.
محمّد آبیاری; میلاد حسنی. "مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9, 33, 1402, 21-27.
آبیاری, محمّد, حسنی, میلاد. (1402). 'مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 9(33), pp. 21-27.
آبیاری, محمّد, حسنی, میلاد. مقایسه میزان اثر بخشی روش تدریس با نقشه مفهومی در مقایسه با روش سنتی در آموزش زیست شناسی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 9(33): 21-27.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب