آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها499
تعداد مقالات3,878
تعداد مشاهده مقاله5,869,982
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,794,097
قربانخانی, مهدی, صالحی, کیوان, خدایی, ابراهیم, مقدم زاده, علی, دهقانی, مرضیه. (1402). توسعه چارچوب ارزیابی شایستگی‌ها در حرفه آموزگاری: کاربست رویکرد آمیخته. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(4), 1-25. doi: 10.48310/tpd.2024.15451.1573
مهدی قربانخانی; کیوان صالحی; ابراهیم خدایی; علی مقدم زاده; مرضیه دهقانی. "توسعه چارچوب ارزیابی شایستگی‌ها در حرفه آموزگاری: کاربست رویکرد آمیخته". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8, 4, 1402, 1-25. doi: 10.48310/tpd.2024.15451.1573
قربانخانی, مهدی, صالحی, کیوان, خدایی, ابراهیم, مقدم زاده, علی, دهقانی, مرضیه. (1402). 'توسعه چارچوب ارزیابی شایستگی‌ها در حرفه آموزگاری: کاربست رویکرد آمیخته', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(4), pp. 1-25. doi: 10.48310/tpd.2024.15451.1573
قربانخانی, مهدی, صالحی, کیوان, خدایی, ابراهیم, مقدم زاده, علی, دهقانی, مرضیه. توسعه چارچوب ارزیابی شایستگی‌ها در حرفه آموزگاری: کاربست رویکرد آمیخته. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 8(4): 1-25. doi: 10.48310/tpd.2024.15451.1573


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب