آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها471
تعداد مقالات3,643
تعداد مشاهده مقاله5,296,723
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,470,481
شفیع پور, مجتبی, نصرتی, فاطمه, غباری, باقر. (1403). اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(1), 205-216. doi: 10.48310/pma.2024.3526
مجتبی شفیع پور; فاطمه نصرتی; باقر غباری. "اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13, 1, 1403, 205-216. doi: 10.48310/pma.2024.3526
شفیع پور, مجتبی, نصرتی, فاطمه, غباری, باقر. (1403). 'اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(1), pp. 205-216. doi: 10.48310/pma.2024.3526
شفیع پور, مجتبی, نصرتی, فاطمه, غباری, باقر. اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 13(1): 205-216. doi: 10.48310/pma.2024.3526


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب