آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,968
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,232
شفیع پور, مجتبی, نصرتی, فاطمه, غباری, باقر. (1403). اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(1), 205-216. doi: 10.48310/pma.2024.3526
مجتبی شفیع پور; فاطمه نصرتی; باقر غباری. "اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13, 1, 1403, 205-216. doi: 10.48310/pma.2024.3526
شفیع پور, مجتبی, نصرتی, فاطمه, غباری, باقر. (1403). 'اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(1), pp. 205-216. doi: 10.48310/pma.2024.3526
شفیع پور, مجتبی, نصرتی, فاطمه, غباری, باقر. اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 13(1): 205-216. doi: 10.48310/pma.2024.3526


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب