آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات3,003
تعداد مشاهده مقاله4,272,929
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,663,452
مرادی (رستا)., ابوالفضل. (1403). بررسی و تحلیل مهارت تندخوانی به عنوان مرحله ای از مهارت خواندن در فارسی و ضرورت آموزش آن به معلمان ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(1), 77-96. doi: 10.48310/rpllp.2024.15300.1133
ابوالفضل مرادی (رستا).. "بررسی و تحلیل مهارت تندخوانی به عنوان مرحله ای از مهارت خواندن در فارسی و ضرورت آموزش آن به معلمان ابتدایی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5, 1, 1403, 77-96. doi: 10.48310/rpllp.2024.15300.1133
مرادی (رستا)., ابوالفضل. (1403). 'بررسی و تحلیل مهارت تندخوانی به عنوان مرحله ای از مهارت خواندن در فارسی و ضرورت آموزش آن به معلمان ابتدایی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 5(1), pp. 77-96. doi: 10.48310/rpllp.2024.15300.1133
مرادی (رستا)., ابوالفضل. بررسی و تحلیل مهارت تندخوانی به عنوان مرحله ای از مهارت خواندن در فارسی و ضرورت آموزش آن به معلمان ابتدایی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 5(1): 77-96. doi: 10.48310/rpllp.2024.15300.1133


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب