آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها464
تعداد مقالات3,575
تعداد مشاهده مقاله5,198,182
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,396,947
Baharloo, Afsaneh, Moradi, Marjan. (1402). The Effect of Mobile-mediated Dynamic Assessment on Iranian Intermediate EFL Learners’ Writing Skill. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(2), 35-53. doi: 10.48310/jelt.2024.15600.1075
Afsaneh Baharloo; Marjan Moradi. "The Effect of Mobile-mediated Dynamic Assessment on Iranian Intermediate EFL Learners’ Writing Skill". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 2, 1402, 35-53. doi: 10.48310/jelt.2024.15600.1075
Baharloo, Afsaneh, Moradi, Marjan. (1402). 'The Effect of Mobile-mediated Dynamic Assessment on Iranian Intermediate EFL Learners’ Writing Skill', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(2), pp. 35-53. doi: 10.48310/jelt.2024.15600.1075
Baharloo, Afsaneh, Moradi, Marjan. The Effect of Mobile-mediated Dynamic Assessment on Iranian Intermediate EFL Learners’ Writing Skill. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 2(2): 35-53. doi: 10.48310/jelt.2024.15600.1075


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب