آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها469
تعداد مقالات3,628
تعداد مشاهده مقاله5,256,512
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,433,726
کلاهدوز, فهیمه. (1402). بررسی درک و فهم دانش‌آموزان پایه یازدهم از مفهوم تابع با استفاده از طرح مسئله. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(1), 71-92. doi: 10.48310/rme.2024.16185.1083
فهیمه کلاهدوز. "بررسی درک و فهم دانش‌آموزان پایه یازدهم از مفهوم تابع با استفاده از طرح مسئله". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3, 1, 1402, 71-92. doi: 10.48310/rme.2024.16185.1083
کلاهدوز, فهیمه. (1402). 'بررسی درک و فهم دانش‌آموزان پایه یازدهم از مفهوم تابع با استفاده از طرح مسئله', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 3(1), pp. 71-92. doi: 10.48310/rme.2024.16185.1083
کلاهدوز, فهیمه. بررسی درک و فهم دانش‌آموزان پایه یازدهم از مفهوم تابع با استفاده از طرح مسئله. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 3(1): 71-92. doi: 10.48310/rme.2024.16185.1083


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب