آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها500
تعداد مقالات3,897
تعداد مشاهده مقاله5,989,366
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,871,642
کرمی, میثم, کرمی, زهره. (1402). اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(4), 27-49. doi: 10.48310/tpd.2024.15367.1557
میثم کرمی; زهره کرمی. "اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8, 4, 1402, 27-49. doi: 10.48310/tpd.2024.15367.1557
کرمی, میثم, کرمی, زهره. (1402). 'اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(4), pp. 27-49. doi: 10.48310/tpd.2024.15367.1557
کرمی, میثم, کرمی, زهره. اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 8(4): 27-49. doi: 10.48310/tpd.2024.15367.1557


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب