آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,981
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,234
کرمی, میثم, کرمی, زهره. (1402). اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(4), 27-49. doi: 10.48310/tpd.2024.15367.1557
میثم کرمی; زهره کرمی. "اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8, 4, 1402, 27-49. doi: 10.48310/tpd.2024.15367.1557
کرمی, میثم, کرمی, زهره. (1402). 'اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 8(4), pp. 27-49. doi: 10.48310/tpd.2024.15367.1557
کرمی, میثم, کرمی, زهره. اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1402; 8(4): 27-49. doi: 10.48310/tpd.2024.15367.1557


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب