آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها501
تعداد مقالات3,904
تعداد مشاهده مقاله6,007,330
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,891,242
احمدی, پروین, بناهان, مریم, علی خانی, منصوره. (1403). تأثیر رویکرد یادگیری معکوس در کلاس مجازی علوم بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در دوره کرونا. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(2), 135-150. doi: 10.48310/pma.2024.13206.3853
پروین احمدی; مریم بناهان; منصوره علی خانی. "تأثیر رویکرد یادگیری معکوس در کلاس مجازی علوم بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در دوره کرونا". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13, 2, 1403, 135-150. doi: 10.48310/pma.2024.13206.3853
احمدی, پروین, بناهان, مریم, علی خانی, منصوره. (1403). 'تأثیر رویکرد یادگیری معکوس در کلاس مجازی علوم بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در دوره کرونا', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(2), pp. 135-150. doi: 10.48310/pma.2024.13206.3853
احمدی, پروین, بناهان, مریم, علی خانی, منصوره. تأثیر رویکرد یادگیری معکوس در کلاس مجازی علوم بر درگیری تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی در دوره کرونا. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 13(2): 135-150. doi: 10.48310/pma.2024.13206.3853


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب