آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها388
تعداد مقالات2,997
تعداد مشاهده مقاله4,262,105
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,652,075
کریمی, آروین, جباری, آرزو, کریمی, آرمین. (1395). بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(7), 9-24.
آروین کریمی; آرزو جباری; آرمین کریمی. "بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2, 7, 1395, 9-24.
کریمی, آروین, جباری, آرزو, کریمی, آرمین. (1395). 'بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 2(7), pp. 9-24.
کریمی, آروین, جباری, آرزو, کریمی, آرمین. بررسی تاثیر آموزش درس کار و فناوری بر اساس الگوی یادگیری مغز محور بر میزان یادگیری و یادداری و مهارت های فناورانه دانش آموزان پایه هفتم. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1395; 2(7): 9-24.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب