آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها486
تعداد مقالات3,785
تعداد مشاهده مقاله5,484,892
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,596,331
صدرائی, حورا, واحدی, شهرام, بدری گرگری, رحیم, فتحی آذر, اسکندر. (1403). اثربخشی الگوی تدریس چرخه ای ۹مرحله ای (9E) در تدریس علوم بر نگرش نسبت به علوم دانش آموزان (با نقش تعاملی جویادگیری). نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(3), 297-312. doi: 10.48310/pma.2024.12868.3780
حورا صدرائی; شهرام واحدی; رحیم بدری گرگری; اسکندر فتحی آذر. "اثربخشی الگوی تدریس چرخه ای ۹مرحله ای (9E) در تدریس علوم بر نگرش نسبت به علوم دانش آموزان (با نقش تعاملی جویادگیری)". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13, 3, 1403, 297-312. doi: 10.48310/pma.2024.12868.3780
صدرائی, حورا, واحدی, شهرام, بدری گرگری, رحیم, فتحی آذر, اسکندر. (1403). 'اثربخشی الگوی تدریس چرخه ای ۹مرحله ای (9E) در تدریس علوم بر نگرش نسبت به علوم دانش آموزان (با نقش تعاملی جویادگیری)', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(3), pp. 297-312. doi: 10.48310/pma.2024.12868.3780
صدرائی, حورا, واحدی, شهرام, بدری گرگری, رحیم, فتحی آذر, اسکندر. اثربخشی الگوی تدریس چرخه ای ۹مرحله ای (9E) در تدریس علوم بر نگرش نسبت به علوم دانش آموزان (با نقش تعاملی جویادگیری). نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 13(3): 297-312. doi: 10.48310/pma.2024.12868.3780


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب