آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها457
تعداد مقالات3,546
تعداد مشاهده مقاله5,140,842
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,326,186
معصومی نژاد, رضا, مددلو, قهرمان, محمودی, مهسا, صادقلو, اسما, کاشانیان, سارا. (1403). شناسایی و تبیین چارچوب قدرت‌پذیری‌ معلمان در برنامه‌های درسی در راستای توسعه مفهوم "خودِ معلمی" در محیط آموزشگاهی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(3), 273-295. doi: 10.48310/pma.2024.13817.3990
رضا معصومی نژاد; قهرمان مددلو; مهسا محمودی; اسما صادقلو; سارا کاشانیان. "شناسایی و تبیین چارچوب قدرت‌پذیری‌ معلمان در برنامه‌های درسی در راستای توسعه مفهوم "خودِ معلمی" در محیط آموزشگاهی". نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13, 3, 1403, 273-295. doi: 10.48310/pma.2024.13817.3990
معصومی نژاد, رضا, مددلو, قهرمان, محمودی, مهسا, صادقلو, اسما, کاشانیان, سارا. (1403). 'شناسایی و تبیین چارچوب قدرت‌پذیری‌ معلمان در برنامه‌های درسی در راستای توسعه مفهوم "خودِ معلمی" در محیط آموزشگاهی', نظریه و عمل در تربیت معلمان, 13(3), pp. 273-295. doi: 10.48310/pma.2024.13817.3990
معصومی نژاد, رضا, مددلو, قهرمان, محمودی, مهسا, صادقلو, اسما, کاشانیان, سارا. شناسایی و تبیین چارچوب قدرت‌پذیری‌ معلمان در برنامه‌های درسی در راستای توسعه مفهوم "خودِ معلمی" در محیط آموزشگاهی. نظریه و عمل در تربیت معلمان, 1403; 13(3): 273-295. doi: 10.48310/pma.2024.13817.3990


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب